2010-05-17 | 19:53:45

MÅNDAG , sjuk/deprissioner ! 17/5-2010

Idag har jag varit hemma från jobbet för jag mådde inget bra inatt och jag hade svårt att sova.
Katterna sov som små änglar hela natten.
Jag har haft det så tufft och jobbigt hela helgen och jag har inte kunnat sova eller nåt =(......
Jag tyvärr vänt på dygnet och det gör jag alltid när jag inte mår bra !!!

Jag har varit hemma och sen har jag busat med katterna + att jag har snackat med Macke och Jimmy på MSN.
Annars har jag kollat min facebook med ....

Händer fan ingenting längre =/.
Trött på att folket ska sabba mitt liv hela tiden och vad fan vill ni??!!!
Skaffa er ett liv istället för och sabba för andra...
Ska jag sabba erat liv eller?!!!

Kan göra så att era flick/pojkvänner dumpar er så kan jag göra att de inte tar tillbaka er ocksåå...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: