2010-05-17 | 18:28:13

Jimmy Motala ( en ny bekant som jag har lärt känna efter många år ) .

Jimmy 23år , Motala !


JIMMY MOTALA


Idag har jag lärt känna en vän till mej och han kommer ifrån Motala.
Han heter Jimmy och är 23år gammal , det är nog nån Jennie känner.
Vi snackar om allt möjligt och det är ju så VÄNNER GÖR!!!!!!!!!!..
Vi började pratade om vad vi har för intressen och sen vad det värsta vi vet är.

Han började skriva till mig via facebook först och nu på MSN.
Han verkar ialla fall inte vara som andra killar heller.

Vi gav ut våra nummer också och ingen av oss har pengar på telefonen.

Vi kanske ska träffas och lära känna varandra lite mera .
Och det komiska är att vi båda är blyga ocksåå....

UPPDATERING! 19/5-2010 !!!!!!

JAG ÄR BARA VÄN MED JIMMY INGET ,MERA!!
HAR NI SVÅRT ATT FATTA ELLER :o:@.........




2 Kommentarer
No brain no pain...:

jisses man känner inte varann bara för att man träffats en gång lilla gunmman...och man ger inte ut sitt nummer direkt....desperatvarning...

2010-05-17 | 19:02:25
Jennie:

Du madde gör va fan hon vill sluta lägga er i för i helvete

2010-05-17 | 21:49:46
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: