2010-05-11 | 23:34:28

Hejjsan ALLA !!!

Jag vill bara berätta vad jag har blivit utsatt för.
Den 27/4-2007 så var jag och en kompis ute på krogen.
Jag vart utsatt på dansgolvet och jag var den enda som var blondin typ.
De andra omkring satt och spelade POKER och glodde som fan på än.
De gjorde inget heller och de kunde jue då ha sagt till dem att lägga av, för det vågade jag själv INTE säga.
Sen när jag drog på toan eller stod i kö så kom det en mörk lång kille och stötte på mig och frågade om han skulle hänga med in på toan, men det fick han inte.
Då vart han sur och drog, men när jag väll kom tillbax in på dansgolvet igen så kom han fram till mig och började dansa. Jag bara vafan stiiiick tänkte jag.
Usch denna kväll och natt var den jobbigaste tiden i mitt liv :'((((.
Den kvällen hade hon och jag druckit lite, men hon kom överstyr och drack mera än mig.

Den 28/4-2007 så blev jag våldtagen och utsatt i min lägenhet av min såkallade tjejkompis kille(pojkvän eller vad man nu ska kalla det för. Min kompis kom bara in i sovrummet, måste gå nu?
Asså du kan bara inte lämna mig sa jag till henne osv. Men hon fattade fan inte.
Sen efter det så hände det =(.
Jag blev våldtagen av min egna väns kille/pojkvän.
Men först började han smeka och ta på mej. Det var fan obehagligt o massa shiit.







Jag mår dåligt än idag när jag väll inte kan sluta tänka på skiten heller.
Jag hoppas att jag hittar nån jävla bild på fanskape.
Men de andra kan hända att jag ser rättså jävla ofta fall man håller desssa jävla ögna öppna!!!!!!
Faaan att det skulle ju hända mej denna dag , varför?!!!
Jag bara önskar ibland att jag var död faaan !!!!
Jag orkar inte mera eller längre.
Jag kan ens inte tänka klart eller färdigt fan!!!

1 Kommentarer
Jennie:

sånt e aldrig roligt......



va va de för en idiot till kompis som lämnade dig med han då

2010-05-20 | 20:16:07
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: