2010-05-13 | 22:45:51

gumman! <3

Madde gumman !

 

vi lärde känna varandra för ett bra tag sen, ca 6 år sen.

och jag ångrar verkligen inte att jag tog kontakt med dej!

det är nästan bara du som förstår hur jag mår och du är en av dom få som förstår!


du är underbar på alla sätt !
än bättre vän än dej kan det bara inte finnas !

och du ska skita i alla som snackar skit om dej och kallar dej hora, skabb osv.

för dom har absolut fel om dej, och dom kan ta sej oh dränka sej i en snöpöl eller nått !


finns för dej i alla lägen.

dagsomnatt, nattsomdag !


även om jag tycker att det blir lite jobbigt ibland över att du klagar så mycket på livet, men jag kommer ändå aldrig hata dej för det !

du har rätt att säga din åskit om vad du tycker och tänker om livet, och tycker någon nått annat om att hon inte har rätt till det så kan ni ju bara gå oh dö, för hon har lika mycke rätt som ni att säga sina åsikter!


kommer inte på så mycke mer att skriva.

men dom här 6 åren har varit dom bästa !

även jag inte träffat dej så betyder du så SJUKT mycket gumman !


jagälskardejsyster! <3

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: