2010-05-14 | 16:03:01

fredag den 14/5-2010 !



Idag har jag varit nere på stan med mamma och lillebror.
De skulle handla och jag bara hakade på för jag skulle röra på fläsket lite *nejvars*.
Jag behöver bara lite motion å så.

Jag har testat den nya Marabou POLKA , den är sketa god ;DDD.
Jag rekomenderar den och den smakar som vanlig Marieanne ni vet.
Mint och sen choklad i mitten....


Innan det så satt jag vid datorn hemma och drogade min låt som jag lyssnar sönder.
Jag har ritat lite med innan jag satte mej vid datorn.
Händer fasen inte såå mycket längre.
Jag har smsat lila Larsson ifrån Skänninge och det var han som började skriva först till mej.
Sällan man får eller att nån skriver till än å så.


Tur att man har folk som bryr sej om än ialla fall <333.

Hahah nu mörbulltade jag en liten spindel ...
Känn er mosade era sviiin !!!!!!!!!!!!

Jag ska äta hos mamma och min bror , men jag bvet inte när vi ska äta.
Nu är klockan såhära mycket som den var igår när jag satt och skrev, men inte här dock xDDD !!!!!



Alla vänner har ju svikit än så jag nämner inga namn.
Jag är iallafall inte vän med dem om ni/du tror det, aldrig !!!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: