2010-05-06 | 22:33:08

6:e maaaj 2010 ....

Uuuuusch, då har man jobbat och slitet idag då.
Jag har som sagt bakat en fusktosca som det kallas.
Den vart vrål god kan jag säga er med en gång.
Jag har bild på den också, men den kommer ut senare.
Órkar inget just nu =(.
Jag är såå trött så jag borde gå o lägga mej snart så man orkar upp imörrn till jobbet.
Sen efter det ska jag vara med en polare ifrån Motala.
Hon och jag är som syrror....
Hon o jag har känt varandra länge , fast vi aldrig har träffats.
Första gången imorgon.... *pirrrigt*.


Skriver saker som ej är i ordning ens.
Jag känner mej så hatad hela tiden.
Jag har snart ingen ork längre....

Peeaace^<3333^


Pusssss Pusssss...






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: