2010-03-06 | 13:57:21

weiii, bio bio @ linköping ;)<3


6/3-2010 =)



Bio med den äldsta kusin vitamin och med min lillebror ;).
Jag vart erbjuden att följa med och det ska bli kul.
Var 1000år sen jag var i LKINKÖPING ;) .
Det kommer o bli fedt kul ! Ring/SmS:a fall ni vill ngt..


Puwzz puwzz ;P

PS. Hoppas att ni får en bra dag alla andra ;).

DS. Tråkigt att kusin skuile bli sjuk så det var barr jag och bror som drog på bio!
Vi såg " Alice i Underlandet " med Jhonny Depp !!!!!
Innan bion så träffade jag på en gammal kompis till mig och Sandra heter hon.
Hon var med en kompis.
Efter det så drog vi och köpte godis, jag och min bror.
Sen satt vi och väntade på att bli insläppte och jag såg Robin och hans flickvän.
Han bara stirrade på mig.
Sen drog jag på toan så man slipper o vara kissnödig under bion.


Det pinsamma mot slutet var jag nära på att somna.
Jag var vrål trött som fasen.
Gick o lka mig nån gång vid 7-7:30 imorse.

Sen på väg till tåget så hände det 2st olyckor med mig =( .
Jag har vrål ont i hela kroppen just nu ;(.
Blir la att vila när man kommer hem, för just nu är jag hos mamma .

När vi kom hem så var maten klar.
Det blev tacos med ris och grönsaker å så..

Det var vrååål gött =).


1 Kommentarer
Raz:

Låter som en stört trevlig kväll... å du ä inte ensam om att sova till filmer...iof va jag ju inte på bio men sov igenom tre filmer igår natt :O

2010-03-07 | 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: