2010-03-10 | 01:45:27

mina ÄNGLAR 2 månader idag <3333.

Idag är mina katter 2 månader och de växer som ogräs. Jag älskar mina katter mest av allt och det kommer jag alltid att göra. Båda Saga som är mamma till ungarna och sen deras moster som är Sezzan<3333. Jag kommer aldrig att lämna dem<333 . De är såå betydelsefulla för mig och dem kommer alltid att finnas i mitt hjärta <33333.    Pussssar och masssa mys på katterna // fRån era lilla älskade matte MADDE PRINSESSAN ;)))<333. Idag är mina katter 2 månader och de växer som ogräs. Jag älskar mina katter mest av allt och det kommer jag alltid att göra. Båda Saga som är mamma till ungarna och sen deras moster som är Sezzan<3333. Jag kommer aldrig att lämna dem<333 . De är såå betydelsefulla för mig och dem kommer alltid att finnas i mitt hjärta <33333.

Pussssar och masssa mys på katterna // fRån eran lilla älskade matte MADDE PRINSESSAN ;)))<333.

PS. Det kommer bilder senare.
DS. Nån som vill se nya bilder på mina bebisar ??



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: