2010-02-20 | 17:57:57

Heelg ! Lördag.

Lördagen den 20/2-2010 !

Då har man inte gjort eller hunnit med så mycket att göra än då. Det enda jag gjorde när jag vaknade va att jag gav katterna mat och nytt vatten till dem + att jag gjorde rent kattlådorna. " Inte så kul och veta kanske ". Folk brukar hoppa på än om man inte har gjort nåt som gör än glad å så. Men nu ska nu få lite glad skit ifrån mig!!! NÖJDA NU?! Jag gjorde frukost till mig själv och det var filmjölk , skivade bananbitar och sen lite socker och sen en kaviarmacka *randig*. Och innan det har man haft klättrande kattungar på än och det gör inte lite ont då ;D^^. Sen har man ju suttit på msn och snackat med babe och 2st till. Händer ju dock inget/ingenting längre, oavsett om jag är GLAAAD eller LEEDSEN!!!! Ajaa, whatevaahh.. Senare där på drog jag till min morsa för jag skulle käka och maten var så god ;). Kyckling , ris och currysås, nam nam nam nam =). Och så nu så sitter jag här och lånar morsan dator och glor lite och kollar facebook och bdb och lite annat crap, innan det så läste jag corren. Shiiet vad sjukt folk det finns som bara vill skada andra, oskyldiga typer. O sen sak. Jag vet att inte kan blogga. Kvittar vad jag än gör oxå. Folk bara gnäller och jag kan förstå att NI inte vill veta något om mig så skyll er själva å sen sluta gnäll. Bara för nån annan mår baajs så är det som om den och bla bla.. Jag kan la se till att det händer mig nåt så skulle det nog bli bättre eller ? Det jag skriver här kan hända att jag bloggar in i min blogg. Men skit samma . Orkaah...


Ikv? Jag ska la tare chill och sen snacka med baby och jag hoppas att vill cama lite senare för et var lääänge sen man såg sin lille prins ;D.

Han är för goer och sööt och underbar.
Inte som alla andra killar som jag har blivit utsatt för...
Hmm , vad fan kan man skriva om nurå??

Huum , hopp hopp .
Älskar mina katter som bara den och sen min familj som sagt o sen mina vänner osv...

Pusss pusss <33.

dont touch my picture´s

Detta har jag fotat i Skänninge (= .


1 Kommentarer
ISabella:

Jag ser mitt hus .. Det dära gråa :p

2010-02-24 | 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: