2010-04-17 | 16:19:17

ont i hela kroppen. ingen idé att tjata på mig!

ledsen =/


Blir att vara hemma idag om nån vill att jag ska komma så får folket komma hit nu. Jag är har mensvärk å sådana saker, för då har jag ingen ork att gå någonstans när jag har det! Känner mig som en svullen boll och sen känner jag mig fet och jag kan fan snart inte ha ett enda kläddesplagg så fet jag har blivit.
Men vissa personer tror mig ens inte och det gör mig så sur och besviken och ledsen samtidigt.
Jag kan snart inte lite på någon heller efter allt som har hänt.
Folk ljuger bara så mycket för att skydda sig själva och sen att jag måste stötta andra när jag mår som värst dåligt också.
Jag har typ inga jävla vänner pga det här nu!!!!!
Faaan vad jag hatar den här äckliga världen!!!! =(.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: