2010-04-25 | 21:18:53

helgen. ( lördag&söndag ).

Lördag:
24/4-2010


På lördag morgonen var jag så bakfull så fyllan satt i hela dan.
Hade sån migrän och jag mådde inge bra heller.
Shiiit så dåligt mådde och jag har aldrig mått så dåligt i mitt liv.
Hade feber och var dötrött som in i helvete.
Jag hade så roligt i fredags.
Snackade i telefonen hela tiden nästan.
Annars dansade och hade kul.
Jag låg mest i sängen och jag var morron sur .
Nästan alla åkte hem men det var några kvar.
Det var Maria, sabina , Dennis , Jimmy , Niklas & Jens kvar.
Och Jens kittlade mig och jag fick rådampet fan .

Jag blir lätt morgon sur om nån kittlar eller terroisesr mig.
Jävlar vad sur jag blir.
Det är en stor VARNING säger jag bara!!!

Efter det så sms:ade Johannes och massa mer bl.a min älsklings gubbe Hagge<333.
Han betyder massor för mig alltså.
Jag ville vara med han i fredags eller sagt hela helgen.

Sen senare så drog vi till Jimmy och sen hemköp och sen efter det drog vi till Lundby pizzeria och käkade.
För det var bara jag , Jimmy , Maria , Dennis & Niklas .
Sen drog vi hem till mej för jag var tvungen och vila mig då.
Hade såna ena jävla äckel kramper i kroppen =/.

HATAR att må skit nuför tiden fan =(.
Känns som det hugger knivar i än fan =(.


 Söndag:
25/4-2010

Idag söndag är jag så fucking trött och ledsen på detta skit.
Jag vaknade av att det snurrade i skallen.
Ohh jag bara: Shiiit vad dåligt mår typ.
Kliade på magen och i fejjat.
Mitt fejja var svullet som fan och jag kunde knappast inte se något på vänstra öga ;( .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: