2010-04-19 | 01:21:32

hahaha !

Jag vill bara säga att jag inte hade några feelings för dej ;D.
Jag gillade HAGGE innan jag gillade dej din kåtefan ;@.
Haggeponken är iallafall inte som ALLA killar som du är så du kan ju hålla dej till din fjortis och visa dej aldrig utanför mig. Jag blir bara så äcklad när jag ser er tillsammans.
Sluta ljug så mkt om att ni/du ska ha barn för allt ju bara bullshiiiit .

Men det enda du ville med mig det var ju att knulla och sen var det ju inget mera med det !
Killar som du borde kasteras ordentligt eller få den omskruren eller den omvriden.
Inte bara du som är efter att knulla.
Mitt ex var ju såna också.
Patetiska och kåta som svin och som vilda djur :( !

Väx upp och bli vuxen istället för att gå runt och tro att du är något när du inte är något.
SKAFFA DIG ETT LIV OCH LÅT MIG VARA IFRED!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: