2009-12-03 | 23:43:37

♥ tankar ♥

Jag känner mig olycklig när jag inte är med dig..
Jag är bara lycklig om jag får vara med dig ,men nu är jag inte med dig =/ -
Mina känslor för dig är att jag gillar dig mer och mer ..
Känner så stämplad och miitt hjärta det svider så förgrömmat ..

Vad är jag utan dig egentligen eller vad är jag för dig?
Jag hoppas att vi kan träffas snart ialla fall och det borde vi nog göra snart..
Eller har jag fel ?!

Tänker och saknar dig hela tiden...
Mitt hjärta slår alldeles för dig...

Kommer alltid att finnas oich ställa upp för dig....
Kommer att kämpa som bara den för oss båda....

Allt känns bara jobbigt i mitt hjärta och som sagt i själen...
Det känns som allting är mitt fel och jag kan inte råför att jag gillar någom som dig så sjukt mycket---
Kommer aldrig att släppa taget om dig...
Finns här hela tiden...
Kom ihåg det!

skriver mera senare




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: