2009-12-18 | 11:00:28

^^

FÖRLÅT FÖR I HELVETEATT MAN GILLAR NÅGON DÅ !
LÅT MIG VA OM NI ALDRIG KAN SE EN MÄNNISKA LYCKLIG SOM MIG !!!!


Bara för jag gillar en kille så kan aldrig folk vara lyckliga eller glada för min skull..
Vad är det som jag ska säga eller göra för att få er på bra humör eller att ni ska bli glada dåe ?!!

Så kan man ens inte snacka med mig på MSN heller , bara för det står ett killnamn på min MSN och sen kan ni ju bara skriva till min syster yster på MSN eller nåt liknade...

Jag har bara några av hennes vänner på MSN och sen dugs det inte att snacka med mig...
Fyfaan !!!

Hon har liksom en på G hon med så , men ändå så kan ni ju livsnjuta och skriva till henne ialla fall !!!

Orkar snart fan INTE bry mig om någonting längre...
Ger brutalt upp snart så kanske ni får en jävla äcklig tid och tänka hur ni/vissa har behandlat mig....

Kommer ett nytt inlägg senare om " MITT LIV 3 ".....

Från gammalt och NU TID !!!!!


Fuuck that shiiiet :@ ....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: