2010-05-06 | 21:34:11

Vill ha fredag, nuuuuuuu!!! xD

Nu vill jag allt ha fredag för jag ska träffa syster yster Jennie ifrån Motala.
Det är första gången jag kommer och träffa henne..
Det blir nog att kolla på film och snacka lite gojja + att dricka lite.
Men det blir nog så att honn stannar över till lördagen.
Men det beror ju som sagt på henne med.

Hoppas på en rolig helg så man inte ballar ur lr börjjar och tjafsa för ingenting.
Vi ska ta en massa bilder oxå... *hehehe* .


Syrrorna
Madde          &          Jennie .




Jag älskar dej med gumman min<33.
Jag kommer aldrig att såra eller svika dej, som sagt aldrig i hela mitt liv.
Du är fan som en syster för mej .

Du kan snacka med mej om vad som helst..




2 Kommentarer
Jennie:

Lätt att vi ska gumman fan så kul vi ska ha..

ne bråka de får vi ju inte göra lite trist kanske första gången=(.. Älskar dig

2010-05-06 | 21:41:50
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Jennie:

Klart som fan vi ska de ska bli så kul=)=)<3

2010-05-06 | 21:58:05
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: