2010-05-16 | 14:38:55

Usch och bläää för äckliga söndagar, jag döööör av trååk !


heejsan alla bloggare och övrigt folk, kul att ni/du hittade hit......

Mina änglar, saknar er<33✿✿✿✿


Idag har jag inte hunnit att göra något ! Jag vaknade för några timmar sen och jag är fett trött fortfarande.
Jag ska la klä mig snart och sen nån gång ska man till morsan å bror.
Hälsa på dem lite som jag gör varje dag och det är sällan annars och det beror det på att jag har vänner hos mig.
Och då går jag oftast ner senare till dem.. Älskar min familj mest av allt och sen djuren såklart<3333.
Jag har ju bara dem just nu när man har blivit sviken å sårad så jag skiter fan i vilket.
Blir bara anklagad att jag hgar gjort ditten och datten , med allt och alla när jag fan inte har det.
Inse fakta innan ni öppnar era käftar små.


Usch, idag är man verkligen seg. Låg i sängen innan och nu tog jag över soffan istället.
Har varit på balkongen med och luftat mej, men inga ciggaretter.
Bara vanlig luft och sen den lille blev nästan klämd men hon hann ut så hon inte blev det.
Tuuur det!!!!!!!!
Och Saga vill ut igen , men hon får inte det. Räcker att hon är med ungar igen eventuellt.
Jag är en stolt matte till mina katter<3333 . Älskar mina katter av hela mitt hjärta så är det bara.
Dem är mitt liv tills jag dör och sen min familj å sen de vänner jag har med förstås....

✿Jaaaag saknar min gulleplutt också <33✿ !
Jag kommer aldrig att svika eller såra honom heller...

Jag snackade på MSN förut med en ny vän/kompis som heter Mikaela✿!
Lärde känna henne ifredags och sen snackade jag med Mattias också.

Allt på en gång...
Inte alltid nån vill snacka med mig ;o . Tur att nån vill snacka/prata med mej då....
Eller att nån bryr sej om mej , är jag tacksam, över !!!!!!

✿ I LOVE ROCK´N`ROLL ✿ .......





1 Kommentarer
Henna:

Aaw , jag vet hur du känner dig när folk sviker :( och de är lika jobbigt varje gång :( Men de kommer aldrig hända av mig , och jag finns alltid för dig för dig och de tror jag att du vet :) <3 Även om vi inte har träffas så finns jag där som en riktigt vän för dig <33 Bara synd att vi bor så lång ifrån varandra :( Men iaf , du är en helt underbar person och du betyder väldigt mycket för mig :) <3 Din eviga vän Henna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: