2010-05-13 | 13:52:57

uppdatering .....

God morgon & Godmiddag alla bloggare !

Vad ska folket hitta på idag då när det är Kristiflygare då?!!
En annan ska ialla fall försöka och vakna till och jag är fortfarande trött sen inatt.
Jag somnade som en stock och jag somnade nog i camen när jag snackade med polare ifrån Sundsvall.
Pinsaaamt , men han sa att jag var söt & gullig när jag säger.
Så säger en till mig oxå och han heter ANDREAS , men kallas HAGGE <333333.
Fan på tal om det, jag saknar han jääääääättemycket =( .

Jag vaknade 12:45 eller skit samma hur mkt klockan var. Men sen var leveransrapporten framme hos Tommy.
Vaknade till o från fan idag och sen hade 2st katter sovandes hos mej och sen släkte jag lampan och lade mej i sängen igen. Strax efter det så ringde mamma och frågade hur det var med mej å så.
Jag svarade att jag var förkyld å så, men hon mådde bra, men hon lät seg.
Men jag är självfallet segare   ( hehe ).



Idag ska jag bara ta det lugnt och jag deffernitivt inga planer ännu.
Det känns så konstigt att man inte är på jobbet, hahah ! *ironisk* .
Jag saknar inte jobbet ett skit så, dream on everybody.
Heller är jag hemma och tar igen istället så slipper man att känna stressen hela tiden.

Det blir la att dra sej till morsan och brorsan senare och hälsa på lite granna och sen till mina små änglar.
Jag saknar de så mycket och det märks ju att de har blivit så stora.
Leker och Sover, leker en massa när jag är där iallafall <3333.
De börjar och tappa sina mjölktänder eller så ska få tänder.
De gnuggar sina tänder hela tiden. Det gör min ena katt med.



Just nu så sitter jag vid MSN och sen lyssnar på Spotify på " Dragonforce " & innan det några låtar med  " Pandoras skiva" .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: