2010-05-11 | 08:24:34

TISDAG-JOBB 11/5-2010 !

God morgon alla bloggare, hoppas att ni har sovit gott inatt ?!!

En annan har ialla fall sovit ganska bra inatt, men det jobbiga var att det tog tid att somna :s.
Just nu sitter jag käkar min frukost, men jag var inte så hungrig dock. 
Man måste ju äta för och klara av denna dag!!!

Jag mår inte så vidare bra heller , men måste ändå kämpa idag och imorron, var ju som sagt sjuk igår.
Det började med att jag blev sjuk på söndag morronen.
Panik&Ångestattackerna kom , svårt att andas och massa mer.
Grät en massa med =(.

Det blir nog bakning för hela slanten idag för vi brukar ha " STORA BAKDAGEN " på tisdagar ..
Jag börjar kl. 9:00 och slutar kl. 15:00.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: