2010-05-02 | 21:19:43

SÖNDAG ( ångest ) 2 maj 2010 .

♥ Jag har haft en dålig dag idag . Trött på all skit som händer än hela tiden.
Folk snackar skit om än 24/7 och jag kan fan inte fatta att ni kan stå ut med er själva .
Det är bara mig ni är ute efter hela tiden. Och sen missuppfattar ni mej med.
Sluta SNACKA en sån massa jävla skit.
Ni är inga bra vänner för mej.
Låt meej bara va ifred så man slipper att höra ena och ndet andra jag har sagt när jag inte har sagt.........

Jag har tagit det lugnt också och sen varit med en kompis under dagen , men han stack.
Ingen aning varför heller.
Uuuuuuusch för att folket ska tjafsa med mig hela tiden....

Har varit hos mamma och sen kollat på nätet.
Har lånat hennes nät å shiiet, fast sitter vid min dator♥.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: