2010-05-09 | 21:24:06

SÖNDAG 9-05-2010

Då har man haft en riktig tung dag och jag vill inte snacka om det heller, men många utav er vet ju vad saken handlar om. Helgen har varit den trevligaste och underbaraste på länge. Varit med mina vänner och vi har druckit lite och snackat och käkat mat. Kollat på teven och tat bilder å så. Men senare idag så åkte min vän Jennie hem igen till Motala. På fredan vart jag så arrrgh och ledsen samtidigt och man kallar fan inte mig alkis eller pundare, men kolla på andras liv hur dme har det. Ingen idé att ni/du yttrar er om saken. Jag har det tufft som fan pga att folket hackar på mig 24/7 så lägg ner allt med en gång.

Jag har gråtit innan idag och sen har jag lärt känna en somm heter Henna från GBG, men från börjar var hon ifrån Motala. Jag drack lite cider också. Har varit såå deppig idag =(. Hemskt att se mig så ledsen

Men när Jennie hade åkt hem så vart det tråkigt.
Ingen att prata med, bara sitter hemma hos mamma.
När jag var på väg hem gjorde jag sällskap med min granne men han skulle till sin kompis å sen träffade jag på Ida och vi snackade lite granna om skolan å så. Sen sa vi hejdå till varandra o sen drog jag till mamma och käkade 2st stora portioner och sen bitar morotskaka och kollade på "Vad blir det för mat" med Per Moberg. Sen när det var slut så kollade jag/mamma igenom alla kanaler..

Happ happ, ska dra mig hem och ladda mobben med strömming och sen glutta på MSN.

Byee byeee

GAMMAL BILD PÅ MIG!



Älskar min familj mest av allt <3333.
Kommer en gammal bild som jag bjuder på !!!

Jag och min underbara familj<333.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: