2010-05-13 | 01:40:36

Planering inför sommaren 2010 !

Planering inför sommaren 2010 !

I sommar ska jag eventuellt träffa Hagge och det hoppas jag på att dte blir av nu.
Jag har nu snackat med han i 7-8 månader eller nåt nu så jag kommer fan panik fall jag inte får träffan i sommar.
Annars i sommar så kommer jag att umgås med vännerna , familjen och sen med mina djur såklart.
Kommer att sola och bada en massa.
Kommer såklart att träffa syrran Sarah om man nu hinner och göra det med.
Jag saknar hennes som bara den.
Har inte träffat henne eller hennes mor på bra länge.
Kan la ha gått flera månader nue.
Sen ska jag på Skänninge marken båda dagarna i Augusti och sen i Juli vill jag på Lars Winnerbäck också.
Och sen får jag inte glömma. Jag kommer att festa en hel del också och sen blir det att grilla och njuta av det goda/ den goda flintasteken och sallad och potatissallad.
Och sen på Midsommar blire dricka och umgås med vännerna och så.......
Mera kommer dock i bloggen ....

Byee byeee <33333

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: