2010-05-19 | 23:14:56

igår tisdag 18/5-2010 .....


Igår , fast på kvällen fick jag besök av 2st killar ifrån Motala..
De heter Jimmy & Pierre, vi bara snackade med varandra inget mera.
Vi stod på min balkong och snackade lite och sen innan det gav jag Jimmy en kram och det behöver inte något som andra tror så om mig. Ni/Du som tror så om mig kan dra åt helvete.

Och sen tog vi lite bilder eller Jimmy tog bild på mig, eller om det var Pierre.
Skit samma ... Men nån var det ialla fall....
Sen var jag tydligen lik Pierres lilla syster Viktoria eller vad hon heter...


Bara för man träffar någon så behöver INTE allt handla om SEX och massa ANNAT SKIT !!!!!
Så väx upp med er , era jävla snorungar .......

Sen när dem åkte hem så ringde mamma mej och kolla hur det var å så.
Jag bara garvade hela tiden...

Sen ringde Jimmy ifrån Kisa till mig och vi bara babblade på hela tiden + att han hade migrän.
Han svor som faan i telefon så man blev ju ttyp halvdöv på ena örat + att jag satt på MSN ovh kollade läget.

1 Kommentarer
Alexandra:

öh skulle det innebära sex om man träffar några vänner?

2010-05-19 | 23:46:32
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: