2010-05-19 | 23:32:21

idag, onsdag . 19/5-2010 !



Då har man allt jobbat idag och sen har man inte gjort mycket.
Har strukit dukar och sen har jag varit med ITERNPOSTEN .
Snackat med Jimmy & Jimmy i telefonen + att jag har smsat.
Sen ätit mat och suttit och pratat å så lite allmänt...

Efter jobbet så skulle jag till psykarin och prata med några jag  och mamma, men mest jag..
Men jag snackade med Jimmy ifrån Motala i mobilen,
Sen efter det så jag o mamma till APOTEKET och hämtade ut min medicin + att vi skulle handla.
På hemvägen så smsade jag med Jimmy också...
O sen skulle jag handla resten på LIDL.....


Framåt 15.30 så kom Jimmy till mig och VI är INTE på G som många tror hela tiden.
Han och jag är bara vänner såå länge , inget mer.
Allt har inte med sex/knulla med och göra...
Jag är inte dum i huet som MÅNGA tror att JAG är...
Isåfall kan ni/du vara dumma i huet era jävla as.


Har ni/du problem med att jag skaffar nya vänner om ni/du har det så är det dags att skaffa
er ett liv innan det är försent för er.
Inse fakta och tala sen ...

Sen ikväll kom Jens en sväng och ville snacka lite granna....
Hade en hel del och snacka om......

Men men, nu ligger jag i sängen och tare lugnt och käkar godis klubbor....




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: