2010-05-14 | 18:22:44

I´ll be misssing you Andreas Hagelin :'( <33333333 !

I´ll be misssing you Andreas Hagelin :'( <33333333 !



Jag kan inte leva utan dej gubben min.
Jag hoppas att vi kan ses/träffas snart.
Det har gått 8 månader eller nåt nu.

Jag kommer ialla fall att gilla/tycka om dej för den
du är oavsett vad du tycker eller säger .
Du är liksom mitt enda hopp här i livet, men jag vet att du inte vill ha nåt.
Men jag kan inte tvinga dej heller och det vet du att jag aldrig gör heller.
Men det känns så tomt utan dej iallafall.

Jag hatar att känna den där ensamheten när det bara är jag som vill mera.
Men du kan jue tänka på saken ialla fall.

Många säger ditten och datten så jag vet inte vad jag ska säga eller lita på.
Jag litar inte på dem om tror det, för det är juh dej jag litar på mest.
Jag kommer aldrig såra eller svika dej.
Vi kan juh alltid testa och se...

Kysssar på dej gubben miiin<3333.

Det sjuka är att jag gillar dej mer och mer varje dag
och vecka och månader som går :'((((<3333.

Fan vad jag hatar det här och att kärleken ska vara 
så komplicerad och massa annat hela tiden.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: