2010-05-11 | 22:51:37

hejsan alla torskar, nejjvars bloggare !

11   05    2010   -   Tisdag !!!!


Jahaja det enda man har gjort idag är och jobba.
Jag har bakat idag och sen gått med posten.
Snacka om schysst och fint väder det har varit ute =).
Sen var det lunch och det var ganska gött med mat fast man inte hade nån matkänsla eller hunger.
Vid 12:00 kvart över 12 så kom Larsson och Niklas en sväng, heheh =).
Jag satt i skuggan idag för jag hade datorn med mig pga att jag skulle ladda telen.



Innan det så spelade jag fotboll med Simon och hans mamma Jenny.
Jag snackade lite också och jag pallade inte med dem, som kom.
De ropade efter mej och jag tänkte, Ohneej vafan vill dem ungefär?!

När man väll var på väg hem så mötte jag på några. De bara skällde och gnällde på mej som fan.
Jag vart ju självklart förbannad också, det var jue inte lite irreterad jag vart heller.
Jävla asgamar är vad ni är förutom syrran och Jessica & Ida.

De enda folk vill är och sabba mitt liv och massa annat. Anklagade mej att jag hade förgiftat en, skulle inte tro det fan. Inse fakta själva förfan! Sen drog jag mot planen igen och snackade med Jenny, Simons mamma.
jag snackade med henne osv.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: