2010-05-11 | 20:57:07

Grattis min ängel ! Du skulle ha blivit 22år idag. =( .


Grattis Affe på 22årsdagen uppe i himmelen och jag hann inte att säga hej till dej.

När jag fick reda på att du försvann/dog i denna bilolycka den 23 januari 2006.
Så tappade jag aptiten på pluggandet som jag höll på med.
Jag ringde förr och kollade hur det var med dej när du levende.
Tänker på dej än idag hur snäll och trevlig du var som vän och allt.

         Dikt av mej !




Du är som solen på himmelen
Du är inte som alla andra
Du kommer alltid att finnas i hjärtat min vän
Du är saknade hos många
Kommer alltid att vara endel av din halva sida på jorden.
Du är en bra vän och varför just nu försvinna från ett sånt här liv!

Många saknar och tänker på dej !
Jag är en av dem <333.


Skriver av mig // Madde.Elvenhage 2010-05-11

1 Kommentarer
Jennie:

Han gick bort den 23 januari - 2006

2010-05-11 | 22:09:31
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: