2010-05-13 | 21:37:16

Gokväll alla bloggare <3

Just nu är jag hos min mor och lånar hennes dator.
Jag har varit hos henne en bra stund och jag har ätit hos henne 2 gånger.
En gång lunch och den andra gången åt jag sportknäcke med ost, ägg, skinka och lätt majonäs + ett glas mjölk.
Har suttit på facebook hela dagen idag och kollat en annan sida, men det var inte lika kul längre.
Jag har snackat med mitt ex ifrån HBG och han säger att han har feelings kvar för mej efter många år tillbaka.
Men det känns fasen konstigt bara att nån som han vill ha tbx nu .

Hopp hoopp, det blir att dra sej hemåt alldeles strax till sina älsklings troll <33.
Känner mig såå fucking ensam, och jag tänker på min Andreas Hagelin en massa.
Blir fan sjukt orolig att han inte svarar på MSN / SMS :'( .
Jag vill fan inte känna mej dissad å sårad av han . för han betyder massor för mig!

Innan idag har jag snackat med min polare från GBG på MSN och sen på facebook.
Jag saknar dej gumman min och du är en bra vän för mig och du är inte som alla andra heller.


skriver mer sen .....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: