2010-05-15 | 19:38:17

God kväll alla !!!


<3333333

God kväll alla !!

Nu är det en timma sen jag gick upp ;).
Jag sa till en jag känner att jag skulle sova till kl.18:00 och jag gjorde det också,
Just nu sitter jag hos mamma och käkar glass och hallon<333.
Innan det åt jag kyckling, ris, paprika, gurka, Tha sweet chilisås & créme fraiche.
Det var dunder göööööööttt =))))) !!!!

Innan jag drog till morsan så lämnade jag ett par skiivor till min granne som jag hade lånat med bilder på.
Och nu finns det inte såå mkt att skriva i denna fabrik.
Eller jo, jag har kollat min facebook å så nu min bdb.
Men ska fan ta break därifrån så man slipper att höra gnäll från allt & alla 24/7.

Jag pallar inte med skitsnacket som går om än hela tiden så det är lika bra och ge upp ett tag !!!!!! xD

Ikväll , får jag se vad som händer :o .
Jag sitter juh på MSN och snackar med några , men det är ju alltid nåt !


Vad ska ni andra hitta på då ?!!
Ni kanske kommer på mkt bättre och roligare saker än en annan !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: