2010-05-14 | 21:58:59

fredagsmys med macka & tea.

fredagsmys


Nu sitter jag hos mamma och dricker tea och äter macka ;D och umgås med dem.
Jag umgås med katterna också och de springer runt och leker.
Men de kommer nog somna snart!
Efter jag har varit hos mamma och bror färdigt så ska jag dra mig hemåt till mina små änglar.
Jag har snackat med Mattias från Åtvidaberg annars Gamleby.
Jag har snackat med all möjliga på MSN och det känns som alla gillar mej.
Jag poppis, bara ibland, annars aldrig är jag poppis...


Jag har varit hos min mor och dem hela dagen stort sätt förutom jag har varit hemma också.
När jag väll kommer hem så blire att vila eller jag får se vad som hittas på.
Jag har smsat min älskade prins Andreas Hagelin med och han betyder massor, mer än mitt egnaiv <333.
Jag har skrivit sms med Larsson med och han har jobbat å såå...

Usch jag är såå seg och trött.
Skulle kunna somna när som helst...







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: