2010-05-21 | 22:30:39

Fredag ( både bra & dåligt ). 21/5-2010 .


Jag vaknade kl. 8.18 och sen klädde jag på mej . Sen åkte jag till jobbet.
Jag var jättetrött imorse när jag gick upp och hade fesber, men var tvungen och jobba.
Jag träffade Micke och Niklas på lunchrasten och sen var det dags att åka till Motala.
Usch vad segt allt har varit idag dåe..



Jag har träffat min farsa idag och jag fick han att gråta.
Det var både bra och dåligt......
Jag åkte till en och sen fick jag låna ens telefon och ringa pappa.
Fick han att han gråta och han var glad och träffa mig....

Sen har jag varit med Jimmy från ifredags till i måndags.
Vi tog det bara lugnt och sen tror jag Victoria & Pierre kom.
Sen drog vi till bolaget.

UPPDATERING!
26/5-2010






1 Kommentarer
Alexandra:

Hej Hej hur är det med dig?

2010-05-25 | 23:18:01
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: