2010-05-03 | 22:00:20

DRA ÅR HELVETE ALLA SVIN JÄVLAR :@@@@@@@@@@@@@ !!!!


Jag vill fan inte leva mera och jag skiter fan i vad ni säger och jag bryr mig inte heller om det heller.
Jag har andra saker och tänka på än erat jävla skitsnack som ni snackar om mig 24/7.
Jag har fått nog.
Trodde ni var mina vänner men det var bara bullshit, som sagt bullshit och egonism.
fyfan så lågt får man sjunka egentligen som ni gör.
Kommer aldrig att förlåta er heller.
Ni behandlade och särbehandlade mig som fan och jag har fan ställt upp för er som in i helvete. Ine ett jävla tack får man.
Fy fan på ren turkiska eller blattska!!!
Låt mig bara va ifred så man slipper att få skit från annat äckligt håll också.
Fyfaan alltsåååå!!

Jag tror inte ett skit på er längre.
Ni har fått era chanser så håller ni på ännu mer.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: