2010-05-07 | 09:17:57

7:e maaaj 2010

God morron alla bloggisar och annat folk !

Då har man missat denna buss igen sopm jag brukar ta på morronen.
Asså det jobbiga är ju att man dock inte kan sova om nötterna lika mkt.
Inatt vaknade jag 03:35 ca och förra natten där på vaknade jag 03:45/50 på morronen.
Jag är nog allt för ensam , men jag har ju katterna, men ändå liksom.

Men just nu så sitter jag på MSN och snackar med en tjejkompis/syrra som jag ska träffa idag.
Det kommer å bli så kul.
Men, men ská fixa mig i ordning snart och dra mej till bussen.
Jag har hunnit med det mesta, men jag är stressad idag som igår.
Det mår inte jag bra utav och jag vill egentligen sova, men jag får inte.
Jennie ska möta mig på bussen för vi ska åka in till Mjölby tillsammans.

Stackars min katt ( Madicken ) hon ramlade i toan, men tur att hon ramlade med huet före.
Jag är tacksam att hon lever coch att hon inte försvann längre ner i toaletten.

Oooooojjjj, vad tiden springer iväg nu då så måste pysa alldeles strax .....



Idag så fyller min kusin Matilda år och hon blir 9år gammal och hon växer såå det knakar om det.
När jag var i hennes ålder var jag inte så lång, men sak samma.
Men jag har inte träffat henne på bra länge eller de andra överhuvudtaget.
Känns så tomt när man inte har någon släkt och vända sej till...
Förr åter förr när mormor levde så hörde jag alltid av mig till henne eller hon till mej.
SAKNAR DEN TIDEN NÄR DU FANNS, men det gör du än ioför sej...




 

Jag vill ha denna bil och det är nu!!!!!


Puss puss alla och ha en bra dag!!!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: