2010-05-17 | 03:44:11

17 05 2010 .

Helloojjsan alla !!

Jahaja då ska man jobba om några fucking timmar men jag har inte gått och lagt mej än =(.
Jag kan inte sova för jag sitter uppe och snackar med Jennie ifrån Motala.
Jag har snackat med annat folk med och jag vill verkligen vara hemma idag istället.
Usch, jag mår inget bra heller och jag har känt mig dålig hela veckan som har vart...

Jag håller på att leta lägenheter och jag har en väninna i Motala o hon vill att jag ska flytta dit.
Men det är ju många ställen jag vill flytta till, men MJÖLBY kan ta och fara åt helvete.
Kommer att ta min avskeds fest och sen blire ingen mera fest på länge...
Sen blire och flytta eller söka vidare......


Vissa personer kan juh dra åt helvete med för jag har fan fått nog med eran skit.
Jag trodde jag kunde lita på er, men allt vara ju såå jävla B !!
B, som i BUUUUUULLSHIIIIT & BAAAJS-huvuden .........

Stick och brinn era asjävlar..........


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: