2010-05-12 | 20:08:53

12/5-2010




Usch nu har man det dötrist som vanligt. Men innan udag har man ju jobbat.
Varit en slapp dag förutom att man har lagt på dukar , manglat och stukit å så.
Gått med posten och sen snackat lite + att jag har sms:at bby och sen Larsson.
Sen har man ätit och sen drog man till bussen för att man skulle hem.
Snackade med Larsson så länge en stund när jag väntade på bussen, men han hade bråttom tydligen.
Men men , sen ringde jag mor ochn jag mötte dem för de skulle te gymmet för och träna.
Jag duschade håret hos henne och sen åt jag " Spagetti&Köttfärssås + Ost & Ketchup " !
Katterna fick ost med och det gillade dem.
Efter maten så somnade jag :$ i mammas soffa...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: