2010-03-18 | 20:00:37

torsdag ( halvtfrisk ).


 180310  


Heejsan hejsan alla bloggare/tittare ;D ..... Då har man allt jobbat och det kändes lite segt som bara den. Men det gick la hyfsat. Jag har bakat idag och det var Wienerlängder med hallonsylt och sen glasyr på. Dem var jättegoda och jag rekomenderar att göra :)))). Sen senare efter de3t så drog jag och kollade om det fanns någon post så det fanns post och sen drog jag förbi bibblan och frågade om de hade fått in min bok, men inte än. Kommer la säkerligen in imörrn eller på tisdag. Då ska jag allt låna den hade jag tänkt, för den boken verkar vara spännande. Den heter " 2 Roller & 1 Riktigt bröllop " om 2st som har " Down syndrom ".


skriver mer sen!!!

Blondiiiie biiiitch <3333, rawwwrrr .



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: