2010-03-09 | 23:00:54

tisdag ( jobb ).

9/3-2010

Heejsan alla bloggare!!!
Då har allt jobbat idag och det var segt att ta sej ur sängen. Jag har bakat cocos mazariner idag och dem vart jättefina. De på Terapin skulle ha dessa mazariener. De blir oftast nöjda med de kakor som vi bakar åt dem =)))). Det uppskattar än jättemycket att de gillar våra kakor :D:). Så har man gått med internposten med . Har halkat till några gånger , men hade tur som fan att jag inte ramlade.

Jag och en kompis vi gick med posten så vi skulle till minuten först och hon skulle kolla hur mycket pengar hon hade kvar, och efter det så gick vi in på ÖSTENSSON för hon skulle handla lite. Sen drog med posten och sen efter det drog vi till henne för hon skulle lämna varorna hemma. På vägen tillbaka såå snackade vi om ULLARED för vi kanske ska åka dit i april , en bussresa dit ner . Alltsån jag och min jobbarkompis.
Kolla till vårkläderna där nere.

När vi kom tillbaka så kollade jag i alla gamla tidningar samt corren , en hel del. Till matlåda hade jag : Potatisgratäng och stek och lite steksky . Det var dunder dunder gott =). Till slut så hittade jag om Ullared .

Resan kostan 220;- , 30/3, 6/5 med Lj-bussen och den går till Ullared.
Men hon och jag ska kanske åka i april som skrev i början.
Börjar fan och vår&sommar känslor för att kolla in deras vårkläder/insperation.

Innan det så smsade jag min lille prins HAGGEPONKEN och frågade hur han hade det i GÖTEBORG på mässan ;)<333. Han betyder massor för mig och jag bryr mig inte vafan vad ni tycker. Han gillar mig med så är det bara.

                     MIN BABE <333333 !!!!!!!!!!

 Idag åker baby till GÖTEBORG på någon mässa och jag hoppas att han får en bra dag och jag kommer alltid att sms:a han under dagen och se hur det går. Jag kommer alltid att finnas för honom och det kvittar vad ni har och säga. Han gillar mig lika mycket som jag gillar honom, thats it!!! SLUTA Säg saker som ni/du inte vet om. INSE FAKTA innan ni säger något idiot snack om honom eller om mej.

Saknar min Andreas Glenn Hagelin <333333.
Kyssar o Pussar på deejje<33333



Mot slutet så skulle vi fixa matsalen med och lägga blommor på borden så det ser snyggt och efter det så gick vi ner och hängde upp tvätten. Sen fikade vi. Jag och Sarasusanne spelade yatzy och det är hon jag skall ha med mig till Ullared. Och det sjuka var ju att jag vann yatzyn över henne riktigt stort ;))). Sen hände det inte såå mycket. Sen var dte lagom att dra sig till bussen hem. Sabina mötte mej nere på stan för hon skulle sova hos mej ikväll. Det var b.la Josipa , Ludde , Robine , Pipi och Mickaela och sen Sabina förstås. Jag fick kramar av Pipi och sen Mickaela och de andra sa ens inte heej !!

Va sura då för i helvete!!!! JAG bryr mig inte om ni hatar mig. INGE´N nyhet precis.
Har vetat länge att ni inte tycker om mej som person. Det är bara en person som stoppar er för att ni inte skall umgås med mig.. Umgås med denna biiiiiiiiitch fall ni vill.
WHO FUCKING CARES ABOUT THAT , LIKSOM!!!????????

Palla va vän med som snackar BULLSHIT om än 24/7 . Vilket liv??
Som sagt patetiskt. Skrattretande.
Skolkare som fan ...

Palla se ditt fula nylle. Det äcklar mig.....
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!


Tisdag:

Innan det inatt hade jag en kompis över.
Vi satt och flummade och garvade och käkade pizza igår.
Aldrig haft så roligt på länge.
Tur att man har vänner som har samma humor när man är övertrött.....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: