2010-03-29 | 11:05:32

tandis ( måndag 290310 )

Shuuulululululuuuuuh.... Då ska man till tandläkaren snart dåe. Usch, hatart ;(.
Men tyvärr så måste man dit fast man inte vill det. Jag ska rotfylla en tand och det har jag ALDRIG någonsin gjort ínnan. Det enda jag har är att borra och sen har jag dragit ut en tand ( en såkallad vampyrtand ).

En fråga : Nån av er som har rotfyllt era tänder och hur kändes det?!!
               Gjorde det ont eller hur kändes det?!

Varje gång jag går till tandläkaren så måste jag bedöva annars gör det ont! Jag skulle aldrig våga i hela mitt liv köra utan bedövning :O.

En fråga till : Hur brukar ni/du göra elr välja?!!
                     Tar ni bedövning eller ingen bedövning alls??


Jag är bara nyfiken så jag vill gärna att ni kan berätta.
Jag får ALLT sköta mina tänder ordentligt så man slipper den där rädslan varje gång man ska dit.
Kommer alltid att hata tandläkaren, men jag brukar oftast ha trevliga tandläkare.
Men förr hade jag 2st idiot tandläkare.
För de var så hårdhänta mot än :@ !

Menmen, nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen traska iväg när som här.
Men jag nååås på min mobil , fall ni vill nåt!
Eller om ni *hick* saknar mig ....

Pusss puss heejs ! <33


MIIIIIIIIIN!!!!!!! LYCKA TILL ;D!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: