2010-03-24 | 23:43:44

onsdag - Sjuuuuuuuk -



.onsdag 24-03-10 .



Då har man allt varit hemma ifrån jobbet idag då. Jag har bara tat det lugnt och sen har jag varit smått sur hela dagen. Allt känns så jävla jobbigt bara. Har snart fanimej ingen ork. Sen vid 14 drog jag till Dackeskolan, men utanför skolan. Jag var med syrrorna Josipa och Sabina. Vi drog till Lidl för hon skulle ha energidricka. Sen drog vi till mig, men sen fick syrran samtal så de drog till Lidl igen. Efter det så gick jag också dit. Sen åkte vi med hennes fosterpappa ner till stan. Vi kollade lite på stan å så. Jag köpte mig en macka och sen en Loka Päron krusbär. Innan det mötte vid Lollo på stan också. Efter det nån gång därpå så köpte jag en ny glass sort, den var vråååål god den glassen !!!! Sen ringde jag mamma och hon ringde upp mig. Jag sa till de andra att jag gick hem och de andra drog till P-liden . Jag pallade inte att gå mera, för jag kände av att jag hade feber :'(. Hostade som fan och syrran Josipa kramade mig och sen inget mer.
När jag kom till mamma så åt jag lite mat, men jag får inte så särskilt hungrig heller :'((((. Har fan tänkt och snackat o längtat efter min HAGGE hela dagen :'(. Känner mig inte så älskad längre eller gillad ;'/. Allt känns som allt ska rasa samman vafan :'(. Känner mig dödssjuk :'(. Kommer alltid att finnas för min babe Andreas Hagge och sen den dagen vi kommer att ses längtar jag till som bara fan kan jag lova er stort..... Jag har alltid velat träffa honom oavsätt vilket väglag det har varit. När jag kom drog jag på daton och sen var jag helt slut. Sen somnade jag till några gånger pga att jag är sjuk :'(((((( ....




GOD NATT ALLA & SOV GÖTT .
DRÖM SÖTA DRÖMMAR MED ER,
PUWSS PUWSS <333 .

Ps. ska kolla på "Andra Avenyn" nu .....

Ds. Detta är min babe, som jag gillar av hela mitt hjärta.
Vill bara träffa honom just nu. Han verkar så goer och underbar.
Han verkar mysig och rar också som en kille skall vara mot tjejer.
Pallar inte att vara ensam längre.
Hagge och jag har snackat nu i 5 månader nu , tror jag.
Men men åt sådant är det ialla fall <3333333.

Kommer alltid att finnas för honom, mellan vått och torrt <333,
Luv yaaa all bejjby <33333.
Gillar han mest av allt av hela MITT HJÄRTA<333.
Kommer aldrig att svika eller lämna dej bubben min <33333.


Gillar han mest av allt av hela MITT HJÄRTA<333. Kommer aldrig att svika eller lämna dej bubben min <33333.

Kysssssar på deeeejj darliiiiiiiing <3333333333 .



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: