2010-03-28 | 18:47:06

bröööhhl . ;_; .

Då vart man sittandes hemma istället och sen fick man inte träffa sin vän som fyller år idag heller.
Men hon fick sej ett grattis sms av mej istället så aja.
Men nu så sitter jag hos mamma igen och lånar hennes data.
Innan det så var jag hemma och snackade med bby på MSN.
Sen drog jag ner till mamma oich bror å käkade lite granna.
Sen snackade jag med syrrans mamma lite granna, men syrran var inte hemma.
Jag saknar henne som fan.
Har inte träffat dem sen de var hos mej, men vette fasen när.
Men men det får la bli snart ialla fall....

Jag har suttit och kollat facebook lite och sen snackat med en kompis där
och sen en som heter Niklas.
Ska logga in mej på MSN hade jag tänkt en sväng på mossans dator.
De kollar på film där ut och det pallar inte jag.
Jag är inte på humör just nu =((.


När jag var hemma SÅ tog jag lite bilder på mej så jag kan visa ett exemplar här på bloggen.
Kan lägga ut flera å så sen. ( När jag väll kommer hem ).

Mina nya bild för idag då.  Färsking<3    280310

Peace <333

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: