2010-06-03 | 20:10:58

En stor saknad efter dej , just dej ;/




Du är den jag saknar mest av allt <3 och det känns så jävla konstigt i mitt hjärta just nu !
Allt känns som det är mitt fel att vi aldrig kommer att ses eller träffa varandra =(.
Det är såå hemskt och sorgligt och jag fattar inte vad det är för fel på mej =(.
Bara mej folk är ute efter och såra =(.
Whyyyyy =(( ?!!!!!

Jag vill bara säga att du är snäll och underbar .
Jag har fått nog med allt skitsnack om mej och min familj + att jag vill inte att ni drar in min farsa i detta.
Håll han borta från detta säger jag bara, för då vet jag vad som händer om han blir arg.....

Inse fakta innan ni öppnar eran mun alltså...
FÖRVARNING.....





1 Kommentarer
Jennie:

vem menar du????

2010-06-04 | 02:14:22
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: