2010-06-03 | 20:03:01

en ovanlig dag idag ! Tisdag ( 3/6-2010 )




När jag åkte till jobbet så smsade jag min kusin Linda.

Imorse så jobbade jag. När jag kom imorse så presenterade jag mig för en.
Hon som var vikarie hette Vailett och vi skulle sätta upp gardiner.
När jag väl stod på stod såå gled den i vägen så jag tappade balansen opch fotfan vek sej =/.

Sen bakade hon jag en kaka som heter " Vaniljgömmor " sylt...
Innan det såå snackade jag med Lotta..

Efter det så plockade vi undan men innan det så körde jag en spågrejj med Vailett.




Grattis Sandra Axén på din födelsedag och hoppas att du får en bra dag,
Saknar dej gumman och vi måste ses snart.

Och grattis Björn Palm =) ....

skriver mera sen.,....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: