2010-06-06 | 23:54:40

6/6-2010 NATIONALDAGEN

Idag är det Nationaldagen ;).
Jag vaknade några gånger idag och sprang på toaletten.
Vette fan hur många gånger jag sprang.
Typ en gång i timmen elr så vette faan alltså, men det var fett jobbigt däremot =/.

Senare sen drog jag opp vid 14:00 tin och klädde på mej och sen drog till LIDL för morsan stod där och väntade på mej.
Heheh, jag har fått mej en ny mobiltelefon och jag är sjukt nöjd med den. Det är en Iphone 3Gs och det är den vita jag har.
Tommy och Jens sov över till idag och de jävlades med mig , men det var Tommy mest.
Jag bakade kl. 3:00 natten till idag, men det var klar då.....


Jag skulle egentligen ha åkt till Skänninge, men jag hade ingen att gå med för jag ville verkligen ha kollat på bilarna.
Det kändes så konstigt att åka in själv och känna sej fåning bland annat folk som man inte känner dock.

Du gamla du fria - Du fjällahöga nord
Du tysta du glädje rika sköna.
Jag hälsar det vänast det land upp på jord, eller nåååt !!!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: