2010-06-08 | 12:31:25

5/6 - 7/6 & 8/7-2010

5/6-2010 - Lördag !

I lördags hade jag besök hemma hos mej . Jag hade besök av Tommy & Jens , tror jag.
Men det kommer jag inte ihåg ett skit ut av . Vi lyssnade på musik och jag satt vid datorn.
Men innan det så var jag hos min mor och bror en sväng har jag för mej.
Jag var där och åt och kollade på tennisen och sen satt på facebook och kollade lite.
Men men. Dagen var seg och tröttsam + att jag var en aning sur tror jah.
Men det kan de andra konfektera eller vad det heter.





7/6-2010 - Måndag !

I måndag var jag på möte med mamma och vi snacka med chéfen Claudio.
Det var fett segt att prata , men det gick la i an typ då.
Efter mötet så drog jag till KVARNEN och handlade kattsand , godis och cocacola för jag var fett törstig.
Sen såg jag några från kyrkan , men jag stannade inte för att prata , för jag drog vidare.
Men jag kände mig ändå elak på ett sätt ialla fall =(.. Men men, det skadar nog inte, men jag sa ändå heej !



8/6-2010 - Tisdag !

Idag är det tisdag och jag vaknade 06:41 tror jag och jag började plocka undan lite granna i vardagsrummet för jag var inte klar med städningen där. Men jag hann att få bort det mesta ialla fall. Sen drog jag till sängen igen.
Sen ringde jobbet mig och sa att de var på väg till mej för jag skulle ha " PAP-möte " med Camilla & Helene + att min mor var med också, henne får man jue inte glömma.
Vi snackade allt möjligt och jag fylla i papper å så vad jag tycker å så om vissa saker. Satt och gäspade några gånger...
Men satt i andra tankar med så det var lite segt att koncentrera sej.
Annars gick det bara bra tyckte jag. De tyckte om min bakade banankaka jag hade gjort utan recept...











0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: