2010-01-27 | 18:24:42

tjugosjunde januari tvåtusentio ( Onsdag ).

Idag har jag jobbat från 9:00-13:30 och det har varit en slappis vecka denna vecka o det känns hur jävla skönt som helst. Jag har strukit dukar och sen har jag och en till gått med Internposten till Kolonigatan och det var snorkallt  ute och det vräkte ner snö utav helvete. Jag frös fan häcken av mig ;(. jag som ville ha min prins värme. Innan vi drog till Kolonigatan så gick jag in på Konsum Coops och handlade sallad till mig + dricka och sen kattmat till katterna och sen en liten påse godis + tuggummi. Efter det så drog vi för Sarasusanne skulle ta ett konto-uttag och jag in på Apotektet och köpte Panodil och Alvedon o därefter gick vi till Kolonigatan med Internposten. När vi kom tillbaka så sms:ade jag min lilla prins Andreas Hagge Hagelin.

Jahaja, efter det när man kom tillbaka så var det dax för lunch som sagt att äta och jag har frusit hela dan fan ;/.  O sen har jag vilat och grejjat lite.

Efter när lunchrasten var slut så strök rockarna som är till kökspersonalen och jag var trött som aset
Och sen vid 13:30 så drog jag till bussen och det var en hel del som skulle med den idag.

När jag kom hem så satte jag på min dator och klappade kattungarna och de är så sööta ;). Ni ska bara veta och sen snackade jag med baby en stund och sen där på så skulle jag haka på morsan för hon skulle till sjukgymnasten , men när hon drog dit så drog jag till Apoteket och där träffade jag på en gammal klasskamrat och hennes morsa. Vi snackade lite granna ,men det var inte om så mycket.  Sen var det min tur och jag hämtade ut min medicin mot " Antidepp" , fall ni undrar vad de heter så heter dem " Sertralin".

Sen drog jag till sjukgymnastet och väntade på mor och jag smsade min älskling<33333 och sen snackade jag med mammas sjukgymnast och frågade hur det var med min arm osv..

När mamma var klar så drog vi till "LIFE-butiken" och jag handlade lite där och sen drog vi ner till "KVARNEN" och där köpte jag tvål och mjölk..

Heheh, kul och veta va???

------------------------------------------

Men nu är jag då hemma hos mamma och jag har precis ätit och det var la rättså gott , men jag var egentligen inte hungrig men åt ändå, aaaja.

Jag har kollat min bdb 2ggr och sen min facebook en gång
eller jag minns inte. Sak samma.

Uuusch, har fanimej skall värk :/ .

PEACE <33

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: