2010-01-29 | 23:56:15

tjugonionde januari tvåtusentio ( Fredag ).

Då har har man allt jobbat idag o det var sisådära. Men det var sjukt segt som aset.
Jag har strukit rockar och sen har man gått med Internposten till Kolonigatran och det ligger i Skänninge.
Jag mår inte så bra än om man säger så då. Till lunch så åt jag halva min swebar med jordgubbssmak, men innan det en sockerkaksbit och sen en mugg tea. Har så ont i min hals så den behövde lite varmt.

Innan jag åkte imorse så drack jag portionsdrink och sen tog min medicin som jag alltid gör varje morron.
Kelade med mina små söta underbara kattungar <333 . De är allt för söta tycker ju jag då ;);).

När jag väll slutade jobbet så sparkade de snö på mig och jag fick innanför jackan och det var svinkallt och jag försökte kasta men träffade en gammal klasskamrat istället :O . Wooouups :S .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: