2010-01-24 | 23:56:52

tjugofjärde januari tvåtusentio

Idag har jag bara tat det lugnt & jag vaknade nån gång idag .
Nar jag vaknade första gången så tog jag min medicin o sen efter det gick jag o lade mig igen.
Efter det så drog jag upp o klädde på mig o sen till morsan o lillebror .
Vi käkade lunch tillsammans och vi babblade skit sm vanligt...

Efter det så satte jag mig vid morsans data o kollade lite om det var idag om inte igår.
Skit samma .

Sen gick vi ner till stationen allesammans o jag tankade på mitt buss&tågkort till imörrn.
TRäffade på en gammal bekant och vi snackade lite medans vi stod i kön...
Brorsan handlade en tidning och morsan stod och väntade på oss :D .

Sen därefter så drog vi till KVARNEN och handlade och jag kunde inte låta bli godiset :S .
Fy skäms på mej ..*hehehe*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: