2010-01-31 | 02:42:45

till dej bby . från din gothdrottning <3333. ( 2010-01- 31 )

Inte så fint, men men.  Kommentera


Till min älskade Haggeponke från din Gothdrottning <33 !

Förlåt för att jag är en sån stor idiot som ingen kan älska/gilla eller tycka om =/.
Jag tycker ialla fall om dej mer än vad jag tycker om mig själv.
Finns inga orde hur mycket jag gillar eller tycker om dej.

Kan inte beskriva dej i ord.
Men om du inte vill veta av mej så får du fan säga det.
Ber ialla fall om ursäkt =(.

Jag kan fan dö om det är så det sista jag gör.
Jag gillar dej mera än vän.

Men men , förståre med att du inte vill ha nån/någon relation nu !
Är bara ivägen å hela kittet !!!!!


Kyssar och massa mys på dej ialla fall bby <3<3<3<3<3 .




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: