2010-01-10 | 15:37:14

Inatt/idag föddes det 3kattungar i min säng ♥.

BÄSTA DAGEN I MITT LIV!
NU ÄR VÄRLDEN BRA IGEN <3 .


Inatt/idag föddes det 3kattungar i min säng ♥ .
2 spräckliga och en hel svart och lite vitt...
Hur söta och goa som helst och Saga är lite förvirrad och Sessan på bus&lek humör..

Jag är en stolt matte till 5st katter nu och det är så underbart.
Haha, ingen som trodde på mig att jag skulle få kattungar..
Ska vi slå vad nu eller ?!!!

Jag kommer att lägga ut bilder på dem här om det är ingen som vill tro mig ...
Jag vet inte vad jag ska döpa dem till.
Ge mig namn förslag på kattungarna.

Det är nog 3st tjejer eller man vet ju inte det än.

Vad kan man döpa kattungarna till?
Kommentera och ge namn.
Både kill&tjejnamn !


Bilder på mina sötnowzar <3<3<3 .












Mera kommer sen <33...

KOMMENTERA TACK (=

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: