2010-01-18 | 21:50:20

idag blev det såhär! 2010.01.18

Idag har jag bara tat det lugnt och sen har jag kollat till kattungarna..
Mina små söta goa underbara bäsar..
Jag har kollat min facebook och bilddagbok.
Innan det så tog jag nya bilder och sen har man vilat .
Käkat frukost och sen snackat med en kompis i telefon.
Jag har dock tat min medicin och sen mår man inge vidare bra idag heller..
Snackat med morsan på MSN också








Idag har jag bara tat det lugnt och sen har jag kollat till kattungarna..
Mina små söta goa underbara bäsar..
Jag har kollat min facebook och bilddagbok.
Innan det så tog jag nya bilder och sen har man vilat .
Käkat frukost och sen snackat med en kompis i telefon.
Jag har dock tat min medicin och sen mår man inge vidare bra idag heller..
Snackat med morsan på MSN också
Livet känns så ensamt utan min älskade älskling Andreas Hagge Hagelin;'(<3333 .

Och sen innan nu ikv har jag har varit hos mamma och ätit..
Hon och jag har snackat lite gojja ocksåå.
Gjorde ordning matlista till imörrn .

Imörrn ska jag upp vid 9:00 för och fixa mig och sen ska jag vara hos frissan vid 11:00 ..
Ska bleka håret och sen senare därpå så ska jag handla mat å sånty
sånt .

Efter det blire att ta det lugnt.
Men nu ikv har jag kollat lite på nätet lite.
Har kollat min bdb o sen facebook ..
O nu ugglar jag bara på MSN och LYSSNAR på musik !!!!!! XD
GOD NATT !
Pusss ååh Kraaam <333
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: