2010-01-30 | 22:08:48

dikter av mig 2010 !

bjuder på denna bild. hittade på ( facebook ).
inte jag på bilden.



Mina tårar faller från min kind och de smakade salt.
Du smekte min kind och torkade bort mina tårar.
Du rörde mig på halsen och du började kyssa mig lite lätt.
Jag började kyssa dig lite lätt tillbaka.
Vi låg i min säng och vi höll varandra i hand.
När jag vände om så höll du om min famn.
Du höll mig varm så jag inte skulle frysa.
Du tittade mig i ögonen och jag tittade dig i ögonen.

Du började kyssa mig igen och jag dig.
Du pillade i MITT HÅR medans kliade jag dig i nacken med mina naglar.

Du är allt för underbar och du är allt för fin.
Jag vill tillbringa min del av mitt liv med dig.

Du är en del av min andra halva i mitt hjärta.
Tänker på allt som vi har gemensamt.

JAG ÄLSKAR DIG<3333.

KOPIERA INTE!!!!!!!! (c).

Skriven Av Meeej ; Madde.E
30.01.2010.

1 Kommentarer
Andreas:

Vackert <3

2010-01-31 | 01:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: